Wracam!

4/27/2015 01:46:00 AM


Hejka!
Chciałam wam zrobić niespodziankę tym blogiem, ale niestety sie nie udało bo nie mogłam sobie sama poradzić z wyglądem, no ale w końcu coś udało mi się zrobić:)
i tak btw
*ma ktoś może pomysł na nagłówek dla mnie?*

Dobra!!
No więc wróciłam i będę już normalnie dodawać notki.
mój stary blog: fac3card.blogspot.com -> klik, juz jest nieaktualny, teraz będę tylko na tym.
Więc jak chcecie, to możecie tam dać unfollow, chociaż w sumie nie musicie, ale pamiętajcie żeby na tym blogu dać!

a i przypominam jeszcze o moim nowym fb -> klik


no i to chyba tyle!
wiem, że wolelibyście notkę ze zdjęciami więc dałam wam kilka z fotkami z Warszawy












Torba-h&m     |     kurtkę znalazłam w lumpeksie za 2 zł c:    |     buty-adidas superstar   








:*:*:*

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Super że jesteś! Czekam na kolejne notki :* super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cie Madzia! Bardzo się ciesze, że postanowiłas znowu mieć bloga. Juz się nie mogę doczekać kolejnego postu xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ile kupiłaś torbę?<3

    OdpowiedzUsuń
  4. supe ale nie kopiuj oli

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna Madziula!
    daję follow oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne ze chcemy twoje fotki :* w końcu musimy miec jakis materiał do fap folderu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdj masz! 😍
    Mam nadzieje, że w dalszym blogowaniu będą jeszcze piękniejsze! :*
    Uwielbiam Twojego instagrama. ♥♥♥♥♥♥♥♥
    kckckckckckckckckckc ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie jest serce piosenkarki
    beyonce

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak świetnie, że wróciłaś :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. hejka jak się nazywa 2 piosenka? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie 2 piosenka jest fajna znacie tytuł?

      Usuń
    2. Emma Louise - Jungle
      jakiś remix tej piosenki

      Usuń
  11. podasz link do tej torby?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super że wróciłaś! Czekam na kolejne posty, buzi Madzia! :*

    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku. w końcu wróciłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że wróciłaś Madzia! :D :)

    zapraszam : http://loonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widzę tu żebyś kogoś kopiowała - także anonim żałosny
    Prosty fajny feed i to jest najlepsze widziałem cie Kiedyś w łodzi heh .
    ale wracając czekam na kolejne notki, masz bardzo fajne i kreatywne pomysły na zdj, chciałem cie dodać na fb - ale nie mg
    na ig cie obserwuje, i dałem follow tez tu ;)
    czekam na więcej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju jak sie ucieszylam ze dodalas notke pisz dalej!! ps fajne ostatnie zdj :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rycze!!!!!!! :,D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że wróciłaś Madzia :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super,że znowu piszesz bloga~! Madzia podasz tytuły piosenek? c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Madzia kiedy zrobisz tinychat??

    OdpowiedzUsuń
  22. w końcu bardzo ładne zdjęcia super są życze powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam Cieplutko Madziulaaa:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia mam nadzieje że blog będzie dopracowany oczywiście na lepszy niż jest bo jest świetny a każdy czeka na trzęsienie ziemi z twojej strony, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Madzia Kocham Cie wariatko mała <3

    OdpowiedzUsuń
  25. super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, jak chcesz mogę pomóc Ci z wyglądem bloga, tylko musimy się dogadać co do szczegółów. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się że wróciłaś <3 piękne zdjęcia :) nie widzę żebyś kogoś kopiowała.. w wolnej chwili zapraszam na nowego bloga http://monzi122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze najbardziej podobała mi się ta kurtka! kto by pomyślał, że mogła kosztować tylko 2zł :)
    teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chciałabym takie buty ;) piękne zdjęcia

    -------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zal te buty ma caly swiat

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne włoski!
    http://jbbyi90p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieje, ze kiedyś uda mi sie w lumpku znalezc podobna kurtke c;

    OdpowiedzUsuń
  33. omg kocham cię! <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń