06. choies

7/17/2015 08:36:00 PM




Hej kochani!
Ogólnie na wstępie muszę was juz przeprosić, bo jak w końcu zebrałam zwłoki z łóżka i postanowiłam, że porobię wam fotki i dodam notkę to okazało się ze ładowarkę od aparatu zostawiłam u Dominika :) Bo ogólnie nie wiem czy wiecie, przez ostatnie dwa tygodnie zamieniłam sobie kompletnie dzień z nocą i chodzę spać o 6-7, a wstaje o 16..:)
Dlatego dodam wam notkę ze zdjęciami zrobionymi maciem, bo już stwierdziłam, że skoro sie pomalowałam i ubrałam to już zrobie cokolwiek:( chociaż i tak starałam się najbardziej jak potrafie, bo tez musiałam sie nalatać do tego kompa żeby kliknać i znowu sie ustawic tak jak przed chwilą sprawdzałam czy będzie ok hahaha dlatego prosze doceńcie to!!

ogólnie, nie martwcie sie co do postu na instagramie, wszystkim polajkuje ale robiłam te fotki i nie miałam jak! Dlatego zaraz dodaje i od razu biegne do telefonu!!

A teraz pokaże wam moje rzeczy które dostałam z choies:)
jest to sukienka, biała, taka jakby koronka w rózyczki? z kwiatkami, okulary, i top w paski, na dole wstawie wam linki
Pytacie się często o rozmiary jakie zamawiam, więc sukienkę zamówiłam rozmiar L ale z tego co zauwazyłam jest troszkę za duża.




a i jeszcze, jak możecie zaobserwujcie mnie tutaj na blogu bo bardzo mi pomożecie!!













Sukienka - choies - > TUTAJ
okulary - choies - > TUTAJ























Top - choies - > TUTAJ
buty-vagabond
spodnie niestety nie pamiętam gdzie kupiłam:(








You Might Also Like

19 komentarze

  1. Uwielbiam twoją urodę, jest inna i bardzo ci pasuje. Wyglądasz cudownie! Świetna druga stylizacja :) Bardzo pozytywne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju to takie super ze wrzucasz cos nawet jak nie za bardzo masz warunki (tutaj np brak aparatu) ale starasz sie dac notke bo wiesz ze czekamy na nia <3
    I piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okularki booooskie, bluzka tez mega mi sie spodobala! *-*
    Mozesz napisac jak sie nazywa ta piosenka co jest w poście ?


    http://anastazjap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie w sukience, jest tak urocze że nie mogę się na nie napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo <3 Słonko, podałabyś link do YouTube'a? Nie mogę nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jak zawsze śliczna *.*
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak chcesz lajkowac jak usunelas zdjecie pod ktorym pisalismy gotowe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzia cudowna jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! ☺

    http://naciiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twoje zdjęcia!:) ♥

    W wolnym czasie zapraszam do siebie:)
    martakulikowska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze wbijam codziennie i takie bd notka ? bd notka... ni ma notki :<
    ale to ma być komplement ;D po prostu się nmg doczekać nastepnej tak mnie wciągnął twój blog
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna!
    http://naynay-lian.blogspot.com/2015/07/hold-on.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nosisz biustonosz push up czy ta czarna bluzeczka w paski jest taka? ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ty jesteś śliczna! Top jest boski ;)
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka Ty Ładna :D
    http://gosiaandmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu uwielbiam Cię :*
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń