08. wracam!

4/14/2016 07:12:00 PM

Witajcie misiaczki po mojej tak długiej nieobecności!
Pierwsze co powinnam zrobić to was przeprosić, ale jeżeli ktoś jest na bieżąco z moim snapem, (awornah) czy instagramem(fac3card) to wie ze miałam sesje i musiałam wiele rzeczy ponadrabiac. Nawet na instagrama nie dodawałam nic oprócz swojej twarzy co też mi nie za bardzo pasuje hahah. Oprócz tego w końcu skończyłam pokój gdzie bede mogła nagrywać coś od czasu do czasu, tak wiem że z tym też wam obiecałam ale 2 filmiki już mam nagrane! jak tylko uda mi sie zrobić porządek na komputerze, bo w życiu powoli robie : ), to odrazu się biore za montowanie filmiku z makijazem :) 
Pewnie zastanawiacie się co u mnie? W sumie zmieniło się kilka rzeczy ale nic takiego. Ogólnie z racji tego że niedługo są wakacje, więcej wolnego, będzie ładna pogoda, mam zamiar dodawać częściej posty:) Mam nadzieje ze jeszcze ktoś bedzie mnie tutaj czytał :(

Co to notki, zdjęcia zrobione ostatnio w Krakowie. 
Dzisiaj już chyba nie będę się wiecej rozpisywać ponieważ to taka pierwsza notka po tym jak mnie tutaj długo nie było, więc obczajcie sobie fotki:)








ogrodniczki-zara   sweterek-zara  koszulka-hm   buty-adidas superstar







na dzisiaj to tyle:)

Mam nadzieje, że przyjmiecie mnie tutaj ciepło znów!!
buziaczki



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jeju jak się cieszę,że wrócilas! 😏😏👌

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie byłoby poczytać co dzieje sie w twoim zyciu, na Asku kiedyś byliśmy bardzo na bieżąco. Ja np teraz nie wiem co studiujesz, jak twoje relacje ze starymi znajomymi, czy jesteś w zwiazku itp :) Przemyśl to prosze, pozdrawiam i kocham 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że znowu jesteś! Zdjęcia jak zawsze super ❤

    OdpowiedzUsuń