07.

9/24/2015 11:18:00 AM






hej miski!!

nie wiem czy wy wiecie, ale ja się zbieram do napisania tej notki juz 2 miesiąc i co chwile zapominam co miałam zrobić :-)
co do notki, mam dla was fotki które zrobiliśmy z Szymonem i Ola Cedro juz w Poznaniu czyli hm.. 2 miesiące temu? Zapomniałam o tym kompletnie, przepraszam!
ale teraz jestem u mamy w Szwajcarii, wziełam wszystkie rzeczy, lustrzankę więc mam nadzieje że tym razem uda mi się zrobić jakieś porządne zdjęcia i dodać je w miare szybko..:)

łapcie fotki, nie bede przedłużac bo już dlugo na nie czekaliscie.. przepraszam!!

chcialam sie jeszcze raz spytac czy pomoże mi ktos z wyglądem bloga, bo chcialabym coś tutaj zmienić! jak cos piszcie na fb link-> tutaj


















crop top mam z zary, spodenki z sheinside i to chyba bylo by na tyle:)




You Might Also Like

10 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia i świetnie nadający się ich klimat do stylizacji ! Jak zwykle jaram się kapeluszem, bo jako jedyny chyba teraz nadaje się na takie chłodniejsze dni ;)

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie zdjęcia, wyglądacie na nich przepięknie, zresztą jak zawsze. :)
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. super <3 Zapraszam do mnie http://hubertkuc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszłyście świetnie na zdjęciach *.* Oby więcej takich sesji!

    OdpowiedzUsuń
  6. byłaś w Poznaniu? i ja nic o tym nie wiedziałam :( jak się podobało miasto?
    a zdjęcia super, może do top model powędrujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. magda te zdjecia to ogien 😵😱💞💖🔥🔥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam pojęcia, że znasz Ole, super razem wyglądacie ;*

    obserwuje i zapraszam do siebie
    poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń