03.

5/23/2015 07:18:00 PM

hej misie!

Wczoraj była tak supcio pogoda że pierwsze na co wpadłam to napisałam do Dominika i poszliśmy porobić zdjęcia, no i przy okazji coś zjeść.
W sumie na początku nie miałam nawet pomysłu gdzie chce porobić fotki, ale po drodze znaleźliśmy jakiś opuszczony budynek i jak widać wyszło nawet spoko (:


Czy jest tu może ktoś kto chciałby pomóc mi z wyglądem bloga? albo najlepiej zrobić mi cały haha? Jak tak to proszę napiszcie na fb: TUTAJ 



Pamiętajcie zeby mnie zaobserwować tutaj na blogu jeśli oczywiście chcecie!!
a oprócz tego łapcie mojego instagrama fac3card
i snapchata na którym odpowiadam wam czasem na pytania i dodaje różne filmiki, czy zdjęcia: awornah
bo często o to pytacie (:























buty-adidas superstar     |      płaszcz-zara     |      kombinezon-bershka










You Might Also Like

22 komentarze

  1. piękne zdjęcia! :)

    http://loonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Madzia, jak zawsze :) + fajny kombinezon :3

    http://kl4udi4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, na prawde wyszły mega! :)

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia jak zapuszczalas grzywke to pozwolilas jej rosnac taka jaka byla czy jakos cieniowalas? swietne masz nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kłaniam się gdy cię widzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. masz cudny wygląd bloga..
    i zdjęcia też bardzo ładne :D
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boszee tak sie ciesze ze wrocilas na bloga! I zdj. Cudowne jak zawsze! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba schudlas Madzia masz super figure

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jak zawsze 💕http://issieofficial.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :)
    http://ffaashionsstyle.blogspot.com/?zx=de7ee6945963604a

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia i ty jak zawsze! Czekam na kolejne notki 💟

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kombinezon :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktore superstary lepsze: całe białe czy białe z czarnymi paskami? Mialas obie pary dlatego pytam

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pierwszy raz tutaj, ale przyznam ze na prawdę super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Jak malujemy brwi czy mogłabyś zrobić dokładny post o tym, zdjęcia przed i po , masz wspaniałe będę wdzięczna i pozdrawiam buziaki! 😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie
    kiniasse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog świetny, zdjęcia super, jesteś śliczna tylko ta Twoja sukienka jakby za krótka trochę była :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś śliczna ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanko prowadzisz jeszcze jakieś inne stronki ze swoimi zdj czy tylko tego bloga ? wykluczając insta xd

    OdpowiedzUsuń