05.

7/01/2015 04:58:00 PM


Hej misie!

Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na nową notkę ale byłam pewna że dodałam ją już jakiś tydzień temu, a okazało się ze tylko ją zapisałam :')

Piszecie mi ciągle co z tym youtubem, czemu nic nie dodaje, nie martwcie sie, niedługo znajde czas zeby nagrac filmik, i żeby dodać zaległe notki z ciuszkami które już dawno dostałam a nie miałam okazji wam ich pokazać!

niedługo też, w koncu, zrobie remont w pokoju, wiec tym bardziej będę nagrywać więcej i robić więcej zdjęć:)

Notka dzisiaj, jak zwykle dość krótka, ale wynagrodzę wam to wszystko, obiecuje!!
Mogłabym wam w sumie opowiedzieć co u mnie, itd, ale że zaczeły się wakacje, a ja nie mam narazie żadnych zaplanowanych wyjazdów i spędzam wakacje tylko w domu, albo ewentualnie gdzieś na mieście, to nie mam co wam opowiadać:(


ale jak chcecie wiedzieć co u mnie, co robie kazdego dnia to po prostu dodajcie mnie na snapie: awornah





Mam dzisiaj dla was baaaaardzo duzo zdjęc więc mam nadzieje że będziecie zadowoleni:)

























plaszczyk-zara
sukienka-sheinside
buty-vagabond











;)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Czekam na powrót, na YT. Mam nadzieję, że tu częściej pojawią się posty jka teraz wakacje :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało, że krótka notka ważne, że dużo świetnych zdjęć!:)
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe mogę się doczekać kolejnych zdjęć :) Te jak zwykle świetny, piękna sukienka :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja czekam aż będziesz coś w końcu częściej dodawać:(
    zapraszam do mnie, bo dopiero zaczynam eh http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. outfit mistrzowski! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy na powrót na yt misia!

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsza księżniczka <3

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten płaszcz! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta sukienka ^^ i buty <3 Są cudowne. Czekam na filmiki na yt i notki z nowymi rzeczami♥
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna! :*
    Zapraszam do mnie http://aemzinn.blogspot.com zaczynam. <3
    obs za obs?!

    OdpowiedzUsuń